mandag 3. september 2012

Nytt DT-medlem

Trude, som har vært med fra starten her, og som driver den fine butikken og nett-butikken, Kreativ Glede, har valgt å takke for seg her. Hun har stadig mer å gjøre i med butikken, men hun vi fortsatt sponse noen av utfordringne våre. Og det er vi veldig glade for. Ta dere en tur i butkken hennes, dere som bor i nærheten. Dere andre kan gå inn i nett-butikken.
Vi har vært så heldige å få med oss en annen flink dame i DT'et vårt. Hun heter Bente Karin Årstad

 
 og her er hva hun sier iom seg selv:
"Hei. Jeg heter Bente. Jeg er en 53 modell og bor i Egersund. Er gift, har en gutt 37 år og 2 jenter på 31 år. Har og 2 skjønne barnebarn. Jobber deltid som selger i butikk og trives godt med det.
Har alltid vært kreativ innen strikking/hekling og søm. Fikk øynene opp for Scrapping i 2004, men er først de siste 5 siste årene jeg har vært aktiv. Liker nok best å lage kort og div. andre ting laget i papir. Må vel si at jeg er hekta:)
Ellers liker jeg å ferdes på tur ilag med familien, bobilturer i innland og utland.
Det blir veldig spennende å være med de andre flinke jentene i DT teamet hos "Scrapping`All Over".
Kjekt om jeg kan være med å inspirere noen av dere der ute:)"
Vi i DT gleder oss til å bli bedre kjent med Bente Karin. For dere som allerede nå har lyst til å se mer av det hun lage, så kan dere ta en tur i bloggen hennes: http://benteskortblogg.blogspot.no/.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar