tirsdag 2. juli 2013

GDT Bodil med egen utfordring


Vi har den store glede av å presentere enda en GDT her hos oss; Bodil. Hun kan lage mye fint, og har sagt ja til å fortelle litt om seg selv, og til å lage en egen utfordring til dere.
Her er det som Bodil har skrevet om seg selv og sin interesse for scrapbooking:
 
 
Hei alle sammen.
Så gøy det var å bli spurt om å være gjestedesigner her hos Scrapping all Over.
Litt om meg.
Jeg heter Bodil Johanne Sevatdal og er snart halvveis til hundre. 
Jeg er gift med Jan Arvid og vi har 3 voksne barn, svigerbarn og foreløbig ett barnebarn.
Ja og så har vi katten Miffa da, må ikke glemme masekråka vår :)
Jeg bor i Os i Østerdalen, en liten bygd i Hedmark, ved grensa til Sør-Trøndelag og Røros hvor jeg vokste opp.
Fra jeg var liten har jeg holdt på med en eller annen hobby.
Alt fra frimerker, diverse håndarbeid, fluebinding, ja det å lage ting generelt.
 
Jeg begynte med scrapping høsten 2007. Da skulle jeg bare lage ett album til vår sølvbryllupsdag. Det stoppet ikke med det. Etterpå ble det scrapping av feriebilder, skolebilder, bilder fra da ungene var små osv osv....og jeg er ikke ferdig ennå :) Hvor mange Lo'er det har blitt har jeg helt mistet oversikten på.
Julekort måtte jeg jo også lage. Så ble det kort til bursdager,dåp, bryllup og konfirmasjon.
Jeg har også lagd mine egne design, som det er tutorials på i bloggen min.
 
Jeg er veldig glad i farger og det sees på det meste jeg lager, både kort og Lo'er.
Så har jeg dilla på dies og punchere.
Jeg kjøper nok mer enn jeg bruker, men prøver å bruke noen av de på det meste jeg lager.
Jeg prøver meg på det meste innen scrappestiler, men det blir nok mest min egen stil.
Det beste er å være fri til å lage det jeg vil uten å være opptatt av stil.
Står jeg fast, eller ikke vet hva jeg skal finne på, så finner jeg en skisse eller fem, kikker litt i andres blogger og finner litt inspirasjon der.
 
Bloggen min startet jeg med i romjula 2009. 
Det var mest for å få vise noe av det jeg lager, men også for å kunne delta i utfordringer. 
Det synes jeg er gøy. Finner jo mye fin inspirasjon i utfordringer også.
Det siste jeg har begitt meg ut på er Art Journal. Det er også veldig gøy og så befriende.
Der vet jeg aldri hva resultatet blir før jeg er ferdig.
Ingen planlegging når jeg starter på en side der, nei :)
 
----------------
 
 
Jeg har nå lagd en liten utfordring for sommeren og håper riktig mange har anledning til å være med på den.
Oppgaven er å lage et sommerlig kort som har en annerledes form.
(ikke  firkant/rektangel)
I tillegg vil jeg se glade farger :)
 
Jeg har lagd et vekkerklokkekort til inspirasjon til dere.
 
 

 
 
Alle mine kort har en innside....



 
og en bakside :)

 
 

Jeg har selvfølgelig en liten premie til vinneren, her er den.


 
 




Da gleder vi oss til å se hva dere lager til denne utfordringen. Her er det mange muligheter. Da er det bare å sette seg ved scrappebordet :)



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar