mandag 7. januar 2013

GDT

Da er det gledelig å kunne presentere dere for vår første GDT her i bloggen. Hun er en meget flink scrapper, og vi liker stilen hennes veldig godt. Hun har vært med på flere av våre utfordringer, så nå er det fint å kunne ønske henne velkommen som GDT.
Vi håper at hun vil fortsette å levere sine kreative bidrag til utfordringene våre.
Kine har også laget en egen utfordring til dere. Så hvis dere har lyst til å være med, og har lyst til å vinne den supre premien Kine gir bort, så er det bare å lese videre.
Da skal Kine få si litt om seg selv.

Først og fremst må jeg takke så mye for at jeg fikk være gjestedesigner hos dere!


Jeg heter Kine! Ei glad jente fra Skien på 31 år som er gift med snille, gode Robert!
Sammen har vi 3 skjønne gutter på 8, 4 og 1 år!
Med full jobb i tillegg til barn, mann og hus strekker ikke tiden alltid til... Men jeg syns jeg er ganske flink til å prioritere tid på scrapperommet!
Scrapping er rene terapien for meg...!
Jeg startet så smått med scrapping i 2006... Da laget jeg en kalender til svigerforeldrene mine i tillegg til at jeg laget noen julekort... Så ble det bare mer og mer!
Spesielt da jeg begynte å blogge i 2009 og ble med på utfordringer!
Det meste jeg lager er til ulike utfordringer... Jeg liker å forholde meg til spesielle farger/temaer/oppskrifter/skisser etc.. Det gir meg inspirasjon - spesielt å kikke rundt på DT sine blogger og deres bidrag til utfordringene.
Jeg lager både kort og LO'er, men det blir nok mest kort... Jeg trenger jo kort veldig ofte og da blir det prioritert!
Jeg liker å prøve nye stiler og lager alt fra detaljrike kort til enkle LO'er...!

Så - over til utfordringen:


Her er premien.

Fjær, garn og knapper!


Jeg vil se fjær, garn og knapper på det du lager!


Jeg har laget et trekkspill kort!








Besøk gjerne min blogg http://kinesklode.blogspot.com

for flere detaljer!

1 kommentar:

  1. Et nydelig kort med mange detaljer :)
    Jeg vil gjerne være med på utfordringen men hvor skal jeg publisere kortet mitt? Jeg finner ikke ut hvor.. ;)

    SvarSlett