søndag 18. november 2012

Nytt DT-medlem

Det er med stolthet jeg presenterer dere for enda et nytt DT-medlem hos oss i Scrappin' All Over. Det er en kreativ og flott dame som har sagt ja til å være med i DT, og vi er sikker på at hun kommer til å lage mye fint.
Velkommen til oss
 
Meretekj
 
 
Her er det Merete sier om seg selv:
"Jeg bor på Silsand, på den fine øya Senja. Er gift og har 3 barn,  og 1 barnebarn. Jeg jobber som vikarlærer og assistent ved en barneskole. Min store lidenskap er kortlaging. Jeg liker den romantiske stilen, med sarte farger. Jeg maler også med distress."
Og jeg kan legge til at Merete er en meget dyktig scrapper. Hun maler nydelig, og har stadig noe nytt å vise fram. Vi gleder oss til å ha henne med i DT.
Jeg håper hun vil dele noen av sine ideer og teknikker med oss her hos Scrappin' All Over.
Vi er glade for å ha henne med her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar