mandag 23. april 2012

Nytt DT-medlem

Vi har bestemt oss for å ta inn enda et medlem av DT:
Lin Monika Bye

[myimage.phtml.jpg]

Her er litt om henne:
Hei! Jeg heter Lin Monika. Jeg er 41 år og bor på Gjøvik. Jeg har to barn, ei jente på 18 år og en gutt på 16 år. Jeg jobber som veileder i NAV. Dette året gått et studie i veiledning ved høgskolen i Lillehammer, og driver i disse dager med avsluttende eksamen. Scrapping av kort begynte jeg med høsten 2011, etter at jeg ble introdusert for denne hobbyen av en venninne. Nå er jeg fullstendig hekta! Har nok en forkjærlighet for vintage og shabby chic, men ønsker også å prøve meg på andre stiler. Bloggen min startet jeg rett før påske, så jeg er ganske fersk i dette gamet. Har masse å lære, og det er så utrolig mange flinke mennesker der ute å bli inspirert av. Ved siden av å lage kort liker jeg å gå turer i naturen, trening, venner og familie. Og liker også å følge med på interiør og mote. Scrapping har blitt min tilflukt når press og stress i hverdagen blir for stort og jeg trenger å tenke på noe annet. Det blir veldig spennende å være med som DT i ”Scrappin’ All Over”. Kjempegøy om jeg kan være med og inspirere noen av dere der ute.

Da håper vi at dere har lyst til å se i bloggen til Lin Monika. Det gjør dere ved å klikke på bildet av henne. Vi ønsker henne hjertelig velkommen som medlem av DT, og gleder oss til å samarbeide med henne.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar