søndag 18. mars 2012

Hei alle sammen.
Da er vi i gang her med den nye utfordringsbloggen.
Vi er veldig spent, og gleder oss til å høre fra dere scrappere her i blogg-land.
 Det er så mange flinke mennesker rundt omkring. Er så imponert over alt det fine dere lager.
Utfordringene våre kommer hver annen måned, og innimellom disse blir det også plass til en del nytt.
Vi gleder oss til å få dere med på mye moro her inne.
Så følg med!
Reglene for utfordringene finner dere øverst i bloggen. Og om dere vil lage litt rekleme for bloggen, så kan dere ta med blogg-knappen øverst i høyre sidefelt. (Bare kopier bildet, og link til bloggen her).

Og så må vi ha en liten presentasjon av oss i DT:

Sonny


Jeg er også kjent som Papirskreppa i blogg-verden. Jeg bor i Nord-Norge. Jeg er utdannet adjunkt, og arbeider i barneskolen. Er gift og har barn og barnebarn. Har laget kort siden 2008, da en god venninne introduserte meg for denne hobbyen. Jeg liker godt vintage- og shabby chic-stilen.
 Liker også godt å bruke søm på det jeg lager. Og mye blomster.
Jeg er også med i DT for Nordsalten Hobbyklubb.
 Håper dette skal bli et trivelig sted for dere som kommer innom, og for oss i DT. 

Trude
 Jeg heter Trude, er 48 år ung, har to flotte jenter og samboer ! Vi bor og lever i Engelsviken.
Jeg startet med scrapbooking og kortlaging i november 2010 og ble fra første stund helt hekta. 
Etter en tid uten energi, måtte jeg finne tilbake til det som ga meg glede, inspirasjon og energi. Da jeg alltid har likt å skape ulike kreative produkter, begynte jeg med scrapbooking og kortlaging. Det ble så befriende å kunne engasjere seg i noe som jeg virkelig likte, og jeg eksperimenterte med flere ulike teknikker og produkter. Dette har resultert i min egen nett-butikk; Kreativ Glede, og min
 blogg som vil vise mitt arbeide innenfor scrapping, kortlaging, redesign, maling m.m. 
Jeg stortrives med å være kreativ og det gir meg glede, inpirasjon og energi i hverdagen.


 Rita

Jeg heter Rita, født i 1980 og bor i Lakselv i Finnmark. Jeg er gift meg drømmemannen min, Vegar.
Etter 10 år borte flyttet jeg hjem igjen og trives veldig godt her oppe i det vakre nord.
Når jeg ikke scrapper liker jeg å være ute i den flotte naturen vi har,
trener (ikke altfor mye :) og være med famile og venner.
Jeg er også veldig glad i interiør og fornying av hjemmet.
Jeg begynte sånn smått med scrapbokking sommeren 2009, etter at min svigersøster presenterte meg for
denne flotte hobbyen. Etter dette har jeg blitt hektet på scrapbooking,
og bruker mye av min fridtid på hobbyrommet.
Nye hobby saker finner ofte veien hjem til meg, det er noe med denne hobbyen som gjør at
man får aldri nok av dies, blomster, stempler og papir.
Jeg har vel egentlig ingen bestemt stil, jeg liker vintage og shabby chic stilen veldig godt.
Men jeg liker også og prøve meg på nye stiler. Steampunk er en nyoppdaget favoritt.
Jeg leser mye på andres blogger for å hente inspirasjon og for å lære nye ting.
I denne hobbyen blir man aldri utlært, ihvertfall ikke jeg. Jeg håper jeg kan være med å inspirere dere med det jeg lager.

Mona
Hei! Mona heter jeg, er 34år og bor på Lierskogen, mellom Asker og Drammen,
sammen med min samboer
og våre tøffe gutter på 6 og 9 år. Jeg er utdannet interiørkonsulent og selger til daglig kjøkken.
Jeg har alltid likt å være kreativ, og drømmen som barn var å bli konditor.
Dessverre måtte jeg avbryte konditorutdannelsen pga. allergi.
Jeg begynte å sy på symaskin som 4 åring, og kjøpte min første egne
symaskin for konfirmasjonspengene.
I dag brukes symaskinen kun til kort!
Jeg lagde mine første julekort i 2003, men interessen kom for fullt etter et
bokkjøp i 2006.
Jeg lager kun kort, scrapbooking har jeg aldri forsøkt.
For det meste går det i guttekort, blir sånn med to gutter i hus, derfor litt
ekstra gøy å lage noe skikkelig rosa innimellom.
Inspirasjon får jeg fra alle dere der ute i bloggverdenen og der er det
masse flott å finne! Har aldri kommet så langt at jeg har våget meg på et treff,
men jeg koser meg masse her på hobbyrommet mitt også!
Dessverre strekker ikke alltid tiden til,
så kortlaging for meg er som oftest kvelds- og nattarbeid.
Jeg gleder meg nå til å ta fatt på nye utfordringer med "Scrappin All Over",
skal bli spennende å bli en del av et DT.
Håper virkelig at det medfører flere timer her på hobbyrommet mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar